shumnat

Как получить билеты в мадридскую оперу?

Купила билеты через интернет в подарок, а в конфирмационном письме пишут, что для получения билета нужно иметь при себе карту, которой оплачивалась покупка. Есть ли у кого-то опыт?
Испания: Мадрид   
  • 144
  • 8
  • 1
В избранное ответить

Обсуждение последний ответ 6 февраля 2014

sergi1963
Как спросили бы испанцы, ¿cuál és el problema?, в чём проблемы? Нужна карта, принесите карту.
deleted_user
+
0
-
Deleted User 6 февраля 2014
она ж не себе покупала.
shumnat
Проблема в том, что карты нету и по интернету ее отправить нельзя. Кто был, возможно знает о наличии в театре обычной кассы, в которой помогут билет распечатать.
Zlatox
Билеты в Teato Real можно купить на сайте www.generaltickets.com. Электронные билеты распечать и взять с собой. В самом здании театра в кассовом зале стоит автомат, куда следует засунуть кредитную карту, с которой была произведена покупка, для идентификации и просканировать код с электронного билета, автомат выдаст полноценные билеты, с которыми можно идти на представление.
shumnat
Я как раз и купила билеты на этом сайте, но дело в том, что по почте не присылают электронный билет, а присылают только подтверждение покупки с QR-кодом: с ним и кредитной картой они предлагают прийти в автомат и распечатать там свой билет. А вот можно ли получить (распечатать) билет без карты? К человеку какому-то обратиться?
Zlatox
смотрите,что нашла:
What does the Ticket-en-CASA service consist in?
"Ticket-en-CASA" is GeneralTickets.com new service for tickets sale and distribution, in an easier, faster, more secure, and more convenient way.
Once the purchase is made, and without needing to wait for the confirmation email, the user will be able to print his tickets, directly through the option ?Confirmation and tickets printout?.
The printed document will contain the tickets that are valid for entry in the venue where the event is celebrated.
The user will also receive in his confirmation mail his acquired tickets in an electronic format.
He will be able to use the ?tickets consulting service? anytime, which will permit him to print the tickets as well.

What kind of printer does the user need in order to print his tickets?
For a proper printing of the tickets and its consequent reading in the venue Access Control, a normal printer, colour or in black and white, laser o injection of ink is required.
It is convenient that the printer be a 400 dpi model- or more- to guarantee that the bar code reading system can identify it correctly.

What kind of paper is required to print the ticket(s)?
For a proper printing of the tickets, the traditional paper for printed documents can be used.
The paper size should be DIN A4, preferably white.

What should be done in the case of losing a ticket?
If he looses the printed ticket, the user may print again the same ticket from the confirmation email received right after the purchase.
He can also receive his confirmation email that includes the "Ticket-en-casa" from our menu "Your tickets", clicking on the option "Confirmation copy".
In any case, we recommend to consult the venue ticket office assistants, for the new printing will cancel the previous one.

Is the Ticket-at-home a secure option for the buyer?
The "Ticket-en-CASA" service is the result of years of experience and development of the team of GeneralTickets.
These professionals have endowed the "Ticket-en-CASA" with multiple security systems.
First, the bar code is unique and individual for every issued ticket, created at the time of the purchase. Any copy or alteration of the printed electronic ticket will not have access to the venue.
As for the duplicated tickets, the system ONLY will recognize the first valid reading and will invalidate the next one, considering that the first ticket?s owner is already in the venue.

What should the buyer do when the ticket for the event is printed out?
First of all, remember that the user can print the ticket(s) whenever he wants.
The day of the spectacle, the user has to present the printed electronic ticket to the venue Access Control. There, an Access Control assistant will read the QR code with the help of a reader, and then the access to the venue will be effective. In case of error, the assistant will introduce the security number placed on the QR code inferior part.
For more security, we recommend to bring the Credit Card used for the purchase, permitting to be identified like the owner of the tickets in the case of a ticket reading error.

What are the benefits of the "Ticket-en-CASA" service?
The user and buyer will immediately receive his/her ticket(s), directly through email, without waiting and without having to go and collect his/her tickets in another place.
All in one and easy click from a PC connected to the Internet.
Переведите это все в гугле.ну,или сами.как я поняла,где-то вам должна была быть предложена функция"печать билета".вы с этим билетом распечатанным проходите на контроль,и контроль уже считывает QRкод
shumnat
Спасибо большое за внимание :) На самом деле для Teatro Real отдельные условия, просто распечатать билет в данном случае нельзя. Но я написала письмо в GeneralTickets и они ответили, что можно распечатать подтверждающее письмо и прийти с ним:
If your tickets are a gift to her, It is not required your credit card. She only has to use the mail confirmation of your purchase where a QR code appears to pick up her tickets at Teatro Real's ATMs. Or if you prefer, put in contact with The Teatro Real customer service on +34 91 516 06 60 or espectador@teatro-real.com in order that they provide you another way to collect your tickets.
Так что я думаю, что вопрос исчерпан. ))
deleted_user
+
0
-
Deleted User 6 февраля 2014
Английский у них замечательный.
Задайте вопрос про город местным жителям и путешественникам,
уже побывавшим в нем
задать вопрос